-->
Ugrás a tartalomhoz
jan. 08. 2007.
Címkék: roham erato n2 szirenenek távolvíz

időzavar

A hétvégét a Bakonybéli Gannán töltöttem, gondolván, e kis ejtőzés segít valamit behozni a karácsonyi szünetben elfecsérelt időből. Végül is majdnem így lett; minden előzmény nélkül új koncepció született egy jövőbeli regényötletemre (melynek előzményét már megírtam a Szirénének c. elbeszélésemben, és egyelőre a Keresők munkacímet kapta), kicsit dolgozgattam az új novelláimon, sokat agyaltam az N2-n, de igazából egy sornál többet nem haladtam vele. Valahol vakvágányra gördültem, de még nem tudom, hol.

Az időzavar meg azért van, mert eddig meggyőződéssel emlékeztem, hogy a Roham pályázat határideje február 15., úgyhogy még ráérek. De nem, hétfőre véglegesre kell csiszolnom ezt is.

süti beállítások módosítása