-->
Ugrás a tartalomhoz
júl. 19. 2010.
Címkék: net SF armany

csak nekem fura?

Meglepődve láttam az idei Con blogján feldolgozva a regényem egy részletét - nem tudom, milyen okból, példaként, hogy így írja át színpadra egy profi? Mindegy is.

Engedélyt a blogszerző nem kért rá. Nekem van fura fogalmam az udvariasságról?

Amikor ezt ott kommentben szóvá tettem, le lettem ugatva, hogy 10 hónapja nyilvános a program, amiben benne áll, hogy a Zsoldosra jelölt regények előadását várják egy pályázat keretében. Erre a programpontra pl. kért engedélyt a szervező? Tíz, öt vagy egy hónapja? És ha én nem követem a programot, akkor az engedélykérés el is van intézve, mert hogy az az én bajom?

Nem, nem arról van szó, hogy a szövegem egy kupac gyémánt lenne, amitől el a kezekkel. Csak az a minimális dolog kellene, hogy szóljon nekem az illető.

süti beállítások módosítása