-->
Ugrás a tartalomhoz
feb. 15. 2013.
Címkék: net novella SF

levelek a szerkesztőségből

Rost 1., 2009.

rost1.jpgVan ez az új projekt, a pulpfiction.hu, ami azt eredményezte, hogy idén három novellám is napvilágot lát.

Na nem egészen három, hiszen a most startoló Rostba max háromezer karakteres holmikat vártak, ami egész egyszerűen túl kevés, ennyi karakter össze sem tud verődni a gépemen, mert rögvest jön hozzá még kétszer ennyi, és az egy rövid novella a részemről.

Ennek ellenére megpróbáltam összeszedni valamit. Visszanyúltam tizenéves koromba, a kilencvenes évek derekára, amikor még mentes voltam a cp akkut fertőzésétől és magam sem tudtam, miféle dolgokat szeretnék elkövetni sf címszó alatt. (Valami rövideket, groteszkeket, úgy emlékszem; imádtam Örkényt.) Rám maradt néhány ötlet abból a messzi múltból, ezeket ástam elő, begépeltem (mert létezett kor, amikor még kockás papíron dolgozott az ifjú író), tisztogattam. És meglepődtem, hogy írásom bekerült az első számba.

Tessék letölteni, terjeszteni, mert vannak benne az enyémnél messze jobb írások.

süti beállítások módosítása