-->
Ugrás a tartalomhoz
feb. 10. 2009.
Címkék: regeny iras SF távolvíz

nekem a balaton

Rátévedt a szemem itt kettővel lejjebb erre a kis retrofuturisztikus életképre a vízparttal és kupolával. És rájöttem, hogy miként ért körbe egy dolog az agyamban.

Az elmúlt napokban találtam ki, hogy a regény a Balaton partján fog indulni, ahol az amszisik egyik kis kolóniája él. Régóta szerettem volna már valami sztorit helyezni a tóhoz.

Ettől függetlenül szeretem a hatvanas évek űrkorszaktól lelkes formatervezését, így nagy kedvvel nézegetem például a szántódi rév vasbeton fogadóhelyiségét. Pirx kadét jut eszembe róla, meg a Hiperballada elképzelt építményei.

Most pedig rájöttem, hogy a két építményben van némi hasonlóság. Szóval így jönnek egy regény apró elemei.

A keresok_munkacim tag pedig azt jelenti ott fent, hogy amíg nem lesz végleges neve az új regénynek, így hivatkozom rá.

Egyébként a Teremtőket fogják keresni, kollektíve egy egész faj (meg akik hisznek nekik).

süti beállítások módosítása