-->
Ugrás a tartalomhoz
feb. 15. 2013.
Címkék: novella SF preyer hugó

textreme

1998-ban ez az írás harmadik lett az amatőr szerzőknek kiírt Preyer Hugó novellapályázaton. Noha akkorra már pár éve írtam SF-t (és nagy mellénnyel mindjárt egy regényt, a Hiperballadát), ez volt az első lépésem a nyilvánosság irányába. Ennek megfelelően szorongtam is, hogy nem meszelnek-e már el az első próbálkozásommal.

Amikor néhány hónappal később felhívtam Nemes Istvánt a Cherubionnál, és a harmadik helyre hivatkoztam, lehűtött: egy dolog a díj és egy másik a publikáció. Ekkor jöttem rá, hogy egy elismeréssel még nem okvetlenül indul el az írói karrier. (Más kérdés, hogy ettől függetlenül a Cherubion elkezdte publikálni a neki küldött írásaimat.)

Aki párhuzamot vél felfedezni a Győztes és Gibson Előny fogalma között, az nem téved.

Itt olvasható el.

süti beállítások módosítása