-->
Ugrás a tartalomhoz
már. 19. 2007.
Címkék: SF zsoldos dij

nem nem soha?

Felhívás született, hogy jelentkezzen az a szerző, aki soha nem kívánja megkapni a Zsoldos-díjat.

Egyfelől tudjuk, hogy jóslatokba bocsátkozni különösen veszélyes, ha azok a jövőre vonatkoznak, másfelől én azért nem vennék rá mérget, hogy valamennyi hazai szerzőhöz eljutott a költői kérdés. És hogy ugrana-e mindenki, hogy protestálhasson ez ügyben. Vagyis az eredmény nem reprezentatív.

Ennek kapcsán viszont keresgélni kezdtem egy régebbi - 2005-ös -  interjút, és rájöttem, hogy kimaradt a hálószemre belinkeltek közül (amiért ezúttal is elnézést kérek Szabó Sándortól). Szóval most megtaláltam, belinkeltem, és a Zsoldos-díj kapcsán  benne kifejtett véleményem ma is áll. A magamnak feltett kérdésre viszont még mindig nincs biztos válaszom.

süti beállítások módosítása