-->
Ugrás a tartalomhoz
ápr. 05. 2007.
Címkék: novella galaktika SF

metagalaktika

Ha képes vagyok rövid határidővel, megadott téma kapcsán egy kifejezetten rövid írást alkotni - és még jól is sikerül -, az bekerülhet a májusra tervezett Metagalaktikába. Ööö, elég sok bizonytalan feltétel ez.

Ötletem már van, egyre több részlet áll össze belőle a fejemben, de általában hosszabb időre van szükségem, hogy kiadjak a kezemből egy írást. Maga a szöveg megalkotása persze relatíve gyorsan megvan. Utána viszont hetekig szeretem pihentetni, hogy aztán friss szemmel méricskélve, szóról szóra állítsam be a mondanivalóm árnyalatait.
Már az utóbbi két novellapályázatnál is igen szűknek éreztem a határidőt, az elmúlt hetekben pedig szintén extra sebességgel kellett dolgoznom az egyik autósmagazinnak szánt fantomképeken, úgyhogy a végén még hozzászokom a határidőkhöz. Pedig korábban némi arisztokratikus gtávolsággal szemléltem a megrendelésre alkotókat. Nesze nekem.

Szóval meglátjuk. Szerencsétlen N2-t meg ismét belepik a pormacskák.

süti beállítások módosítása