-->
Ugrás a tartalomhoz
sze. 10. 2007.
Címkék: iras SF keringes

a világ 20 500 percben

Nagyjából ennyi a szerkesztési ideje eddig A Keringés különböző fájljainak*. Ez kábé 340 óra, uszkve 14 teljes nap. Így nem is tűnik olyan soknak ahhoz képest, hogy két év alatt kerítettem sort erre a kéthétnyi munkára. Persze ebben a summázatban nincs benne az az idő, amikor ugyan nem volt megnyitva a szöveg, de békávézás, vezetés, alvás közben fejben bőszen dolgoztam a történeten, illetve benne vannak azok a percek is, amikor otthagytam a gépemet a megnyitott fájllal, és mondjuk kávét főztem, újságot olvastam stb.

Az arányokat azért érzékelteti. Két év, két hét.

* Úgy szoktam, hogy az egyes főszereplők szálait és azon belül az egyes fejezeteket külön fájlokban indítom el. Az első könyvnél végig megmaradtam ennél, így a regény végül 30 fájlból állt, ám azóta mind hamarabb eljön a pillanat, amikor inkább összefűzöm őket egy regényfájlba. Könyvjelzőkkel így is tudok navigálni közöttük, viszont jobban érzem, milyen hatást kelt a fejezetek egymásutánja.

süti beállítások módosítása