-->
Ugrás a tartalomhoz
okt. 18. 2007.
Címkék: SF keringes

helyzetjelentés a nyomdagépek árnyékából

Információim szerint már a nyomdában van a Keringés. Jövő héten pedig megkezdődik a kiszállítás a boltokba.

Izgatottnak kellene lennem. Az első regényem megjelenése valami sorsszerű beteljesülés volt: amikor végre tapintható, szagolható, lapozgatható formában a kezembe vettem a boltban, az nagy elégtétel volt a hét évnyi szívásért, ami a megjelenést megelőzte. A Nagate megjelenése másért lett fontos: azt tartottam az első igazi regényemnek, a saját hangom, saját világom köszönt benne vissza. Onnantól éreztem azt, hogy író vagyok.

Mindeközben napvilágot látott jó tucatnyi elbeszélésem, amelyek némiképpen állandó és megszokott publikációélményt jelentenek. Miattuk egyelőre nem tudom átérezni, hogy ez most más, különlegesebb: hamarosan az olvasók kezébe kerül a harmadik könyvem - az első színtiszta sf regényem.

Ami végül is vicces, mivel mindig is sf-írónak tartottam magam. De lehet, hogy ez csupán afféle idealizált kép, hiszen határozottan élvezem a határterületeken való sétákat.

süti beállítások módosítása