-->
Ugrás a tartalomhoz
nov. 22. 2007.
Címkék: erato SF

egy asztalnyi erotika

Tegnap afféle gratuláló összejövetelt tartott a Delta Műhely stábja az Erató antológiában publikáló szerzőknek. Mivel az sf&f életnek még mindig csak kis szeletét ismerem, számomra eddig ismeretlen emberekkel találkoztam - néhányuk nickje azért ismerős lehetett a netről. Többen körbeküldték a tiszteletpéldányukat dedikálásra (belterj! belterj!), ami egy idő múlva a két irányból körbehaladó könyvek miatt komoly logisztikai problémát jelentett. Felmerült, hogy a következő antológia anyagához milyen témát lehetne kiírni. (Én a zenét javasoltam, ez nem túl bejárt terület az sf-ben) Aztán heveny fáradtságom miatt asztalt is bontottam...

Ma reggel rekordot döntve háromnegyed négykor keltem, és írtam, hurrá. :nemnormális:

süti beállítások módosítása